niedziela, 26 października 2014

Jesienne kolory na paznokciach

Często pytacie mnie o moją kolekcję lakierów, tym razem postanowiłam bliżej przyjrzeć się jesiennemu zestawowi (co prawda część z nich prezentowałam już w filmiku o moim jesiennym niezbędniku, ale lakierowych tematów nigdy za wiele:). Oczywiście są kolory, które uwielbiam ponad wszystko i nie zrezygnuję z nich bez względu na porę roku, ale do tych zaprezentowanych w poście będę sięgać zdecydowanie częściej niż w ciepłych miesiącach. 

Pierwszą grupę stanowią fiolety:


Od lewej: Essie, Sexy Divide; Rimmel, 60 seconds by Rita Ora, 613 Midnight Rendezvous; Avon, Midnight Plum

Następnie są ciemne i bardzo kobiece czerwienie: 

   
Od lewej: Golden Rose, Care + strong, 153; Essie, Fishnet Stockings; Essence, Colour&Go, 31 Hypnotic Poison


Z ciemnych ulubieńców jest jeszcze zieleń, granat, brąz i szarość: 


Od lewej: Avon, Nailwear Pro, Green With Envy; KIKO, Nail Lacquer, 265 China Blue; P2, All light UV Nail polish, 060 Sassy Stone, Rimmel, Salon PRO with Lycra, 711 Punk Rock


Uwielbiam też wszelkiego rodzaju "żuczki" i lakiery z połyskiem:


Od lewej: Inglot, Nail Enamel, 179; Wibo, Express Growth, 208; Golden Rose, Fashion Color, 34; Catrice, Genius in the Bottle

A Wy macie swoich jesiennych ulubieńców? Jakich?


13 komentarzy:

  1. Świetny wybór ! Nie wiedziałam ze prowadzisz tez bloga ,może dlatego ze jestem nowa na twoim kanale ,jestem pozytywnie zaskoczona :)
    Będzie mi bardzo miło jak zajrzysz na mojego bloga jest tam recenzja dwóch kosmetyków do kąpieli w tym Organique :)
    http://malwina-julia.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie króluje czerwień :) Oraz różne błyskotki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana szukam intensywnego fioletu, polecasz coś?

    Karola z TuSiePisze

    OdpowiedzUsuń
  4. Moimi faworytami, nie tylko jesiennymi, ale całorocznymi, są dokładnie takie kolory, które Ty wybrałaś na jesień - z naciskiem na wszelkie ciemne fiolety oraz czerwienie. Piękny jest ten złoty z Inglota - chyba się skuszę na coś podobnego, bo w moim 'malutkim' pudełku z lakierami tego koloru brakuje.
    Właśnie oglądam Twoje starsze filmiki - akurat teraz 'Vlog: Organizacja czasu - triki i porady' i tak się zastanawiam, czy nie miałabyś ochoty zrobić kolejnej wersji. Czy coś zmieniłaś w sprawie zarządzania czasem? Jakieś nowe metody, przemyślenia?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam szczególnie ulubionych kolorów na jesień, ale ostatnio kupiłam lakier z miss sporty kolor 520, typowa butelkowa zieleń.
    http://styleofmartilife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. W przyszłości chciałabym zająć się makijażem profesjonalnie. Mogłabym liczyć na pomoc? Szczegóły tutaj http://kinguskablog.blogspot.com/2014/12/poczatkujaca-makijazystka-pomocy.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam Was na mojego bloga: http://deepinlove424.blogspot.com/ .

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog , zakochałam sie w nim haha , zobacz na mojeg , nie jest taki fajny , ale moze zasubkrybujesz ? http://nataliaxxxsmile.blogspot.com/ lub http://natalia1010110101001.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. http://katie-yasmin.blogspot.com/?m=1 zapraszam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Żuczki są najlepsze :)
    Nie nazwałabym niebieskiego Rimmela fioletem :P
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
  11. Παρέχουμε ένα φάρμακο για τη θεραπεία διαφόρων προβλημάτων υγείας, με τη χρήση ενός φαρμάκου το οποίο έχει ήδη παρασχεθεί και κόκκων μπορεί να θεραπεύσει την ασθένεια εντελώς.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń