czwartek, 12 czerwca 2014

MAC, Relentlessly Red - nowy, letni ulubieniec

To, że na punkcie produktów do ust mam bzika nie jest żadną tajemnicą. Jakiś czas temu, ramach akcji Back to MAC (sześć pustych opakowań po kosmetykach firmy MAC wymieniasz na szminkę), trafiła do mnie nowa perełka. Wybór koloru nie był łatwy, w oko wpadło mi kilka soczystych odcieni (po nocach śni mi się już Candy Yum-Yum), w rezultacie jednak zdecydowałam się na Relentlessly Red.


Kolor pomadki określić można jako czerwień, lekko wpadającą w róż i koral. Według mnie odcień idealny na wiosnę i lato, lekko jaskrawy, intensywny, ale jednak nieprzytłaczający. Kocham czerwienie na ustach, ale zimne, typu Russian Red, bardziej widzę u siebie zimą i jesienią. Pomadka ma wykończenie Retro Matte, co oznacza, że jest jeszcze bardziej niż matowa (można tak?) i zdecydowanie o wiele trwalsza.



Pomadka ma wszystko to co kocham: mat, świetna trwałość (utrzymuje się do kilku godzin) i cudowny kolor. Niestety osoby, które mają problem z przesuszającymi się ustami mogą nie być do końca zadowolone z tego produktu, choć mi krzywy nie robi, to czuję, że może mieć do tego tendencję. 
Na ustach wygląda tak: 



Jak Wam się podoba? Co myślicie? 
To już druga notka, jestem z siebie dumna. Oby tak dalej! xoxo

36 komentarzy:

  1. Bardzo Ci pasuje, pięknie wyglądasz na tych zdjęciach na końcu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomadka piękny ma kolor i świetnie wygląda na twoich ustach. Od jakiegoś czasu sama zaczęłam kupować coraz to więcej produktów do ust. Czasem zdarza się nałożyć tusz i pomadkę, która robi cały makijaż. Powiedz mi proszę czy opłaca się kupić pomadkę MAC? Zastanawiam się czy naprawdę są warte tylu pieniędzy. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy się opłaca? Ciężko powiedzieć, znam wiele równie dobrych i tańszych produktów. Jakościowo są bardzo dobre, tu chyba bardziej chodzi o piękne, niepowtarzalne kolory. Nie będą to zmarnowane pieniądze, ale szminka nie jest jakaś czarodziejska :)

      Usuń
  3. Świetny kolor!v Jestem fanką z yt i tutaj również obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Asia! życzę wytrwałości w blogowaniu :) pozdrawiam i przesyłam buziaki :)
    A co do pomadki, kolor bardzo trafiony, jednak ja mam skłonność do suchych skórek i pewnie by mi bardzo je podkreślała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że wróciłaś do blogowania :) a kolor jest śliczny. Na co dzień pewnie nie miałabym tyle odwagi, żeby nosić taki kolor, ale na wieczór na jakąś imprezę czemu nie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam cię w tak intensywnych kolorkach na ustach :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Do ciebie pasuje idealnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie! Bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie że kontynuujesz blogaska :) Mimo, że wcześniej szukałam na Twoim kanale bloga, ale nic nie znalazłam, a jak teraz znalazłam, to poleciało do obserwowanych. :P

    OdpowiedzUsuń
  10. wygląda pieknie na twoich ustach - jestes sliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Asia, super, że wróciłaś do pisania bloga:) Kolor pomadki bardzo mi się podoba, co prawda nie dla mnie, ale na Tobie wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealny odcień czerwieni. Pięknie Ci Joasiu :) Trzymam kciuki za udany powrót do blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietny kolor, bardzo do ciebie pasuje. Osobiscie nie lubie matowych szminek(dziwnie zachowuja sie na moich ustach). Powodzenia w blogowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  14. Usta ustami ale te Twoje oczyska piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kolor szminki super, ale kurcze, do takiego zdjecia na bloga moglas troche staranniej nalozyc te pomadke.. :P wyglada to bardzo niesymetrycznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nałożyłam pomadkę na usta. które są niesymetryczne, nie będę wyjeżdżać na pół twarzy żeby było równo do zdjęcia :P

      Usuń
    2. Ja mam ten sam problem z symetrią ust . Dokładnie to samo jeden rożek łuku Kupidyna niżej. Ale po co komu taka symetryczność człek to nie maszyna ani obraz olejny.Człowiek cały jest nie symetryczny w lewej ręce mam mniejsze paznokcie ale minimalnie ja to widzę inni nie.To muszę malować skórki żeby wydłużyć paznokcie? ♡

      Usuń
  16. Szminka magiczna - zależy jak się patrzy taki ma kolor :P Bardzo ładnie CI w takim odcieniu :D

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny kolor i bardzo do Ciebie pasuje :)
    Mam nadzieję, że w wakacje uda mi się odwiedzić MAC, bo w moim mieście go nie ma, już mam odłożoną kasę na pierwszą pomadę tej firmy ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cześć, Asiu! W sumie nie wiedziałam, że masz bloga xD

    Kolor jest super, sama bym chętnie sobie taką pomadeczkę sprawiła :) Ale jeszcze przede mną dużo zbierania opakowań Back to Mac ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wytrwałości w zbieraniu :). Ale dobrze, że jest taka akcja :)

      Usuń
  19. śliczna ta pomadka! slyszłam, że np w USA MACi są o wiele tańsze niż u nas, ponoć różnica w cenie szminki to aż 20-30 zł!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta pomadka jest świetna! Piękna czerwień, idealna na lato taka soczysta !

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie Ci Asiu w tym kolorku :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna pomadka, zawsze u Ciebie mi się podobają te intensywne kolory, ale sama się w nich nie widzę. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Właśnie podobnego koloru pomadki szukam - matowej czerieni, wpadającej trochę w koral. Jednak muszę poszukać jakiegoś zamiennika - po wydaniu połowy fortuny na paletkę Urban Decay będę musiała miesiąc zbierać na pomadkę MACa ;D Na Tobie jednak wygląda świetnie ten kolor!

    ...no to ruszam w poszukiwanie zamiennia ;D

    Eva (Pastel Alley)

    OdpowiedzUsuń
  24. م좋은 정보 방금 블로그를 발견하고 함께 읽었습니다. 나는 첫 번째 코멘트를 남길 것이라고 생각했다. 내가 가진 것 외에는 무엇을 말할 지 모르겠다

    https://goo.gl/VFFLjX

    OdpowiedzUsuń